KrasnoKeszowanie - Regulamin

§ 1. Organizator

Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Geocaching Polska.

§ 2. Uczestnicy

W grze mogą uczestniczyć tylko wcześniej zgłoszone osoby. W grze nie mogą brać udziału organizatorzy, komisja konkursowa i członkowie ich rodzin. Ilość miejsce w grze jest ograniczona do 50 osób. O uczestnictwie w grze decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia będą odbywały się poprzez internetowy formularz zgłoszeniowy. Żeby uczestniczy w grze wymagane jest posiadania telefonu komórkowego wyposażonego w aplikację do odczytywania QR kodów. Uczestnikiem konkursu może być wyłącznie osoba, która posiada konto w serwisie geocaching.com

§ 3. Rejestracja

Zapisy na grę są prowadzone za pomocą formularza: zapisy wkrótce Zgłoszenia będę przyjmowane do 26.06.2025 lub do wyczerpania limitu miejsc. Do gry mogą się rejestrować tylko pojedyncze osoby. Nie możliwości uczestnictwa zespołowego.

§ 4. Cel gry

Gra polega na odwiedzeniu jak najwięcej ilości z 24 punktów wskazanych na karcie gry w jak najkrótszym czasie. Na każdym punkcie znajduję się krasnal oraz towarzyszący mu kod QR. Każdy kod QR zawiera fragment hasła, który należy odczytać za pomocą odpowiedniej aplikacji na telefonie komórkowym i zapisać na karcie do gry. Punkty można odwiedzać w dowolnej kolejności. Kody QA znajdują się maksymalnie 2m od rzeźby krasnala. Mają rozmiar 2cm x 2cm. Częścią kodu jest logo Geocaching’u. Każdy kod zawiera tekst w postaci: „CG KrasnoKeszowanie; X – HASŁO” gdzie X to numer fragmentu hasła który należy przepisać na kartę do gry. Przykładowy kod QR:

§ 5. Przebieg gry

Gra odbywa się w ruchu miejskim i zaleca się zachowanie szczególnej ostrożności podczas gry. Gra przeprowadzona zostanie 28.06.2025 między godziną 10:45 a 12:45. Przed rozpoczęciem gry należy zgłosić się do organizatora w celu odebraniu karty gry. Wydawanie kart do gry obywa się od 10:30 do 10:45 w miejscu - punkcie startowym / finałowym gry. Start gry o godzinie 10:45. Uczestnicy będą mieli maksymalnie 2 godziny na odwiedzenie wszystkich punktów. Po odwiedzeniu wszystkich punktów należy wrócić do punktu finałowego i przekazać kartę gry do organizatorom w celu zanotowania czasu powrotu uczestnika.
Uczestnicy muszę wrócić na do punktu finałowego do godziny 12:45. Po godzinie 12:45 karty nie będą już przyjmowane.

§ 6. Wyłanianie zwycięzców

O zajętym miejscu przez uczestnika decydują:
  • Ilość punktów zdobytych za prawidłowo odczytane fragmenty hasła. Za każdy prawidłowo odczytany fragment hasła zostanie przyznany jeden punkt.,
  • W przypadku gdy kilku uczestników uzyska tą samą ilość punktów o zajętym miejscu zadecyduje godzina powrotu na punkt finałowy.
Ogłoszenie wyników oraz rozdanie nagród odbędą się o 15:30 w Mediatece oraz na stronie wydarzenia Keszerskie Przygody.

§ 7. Nagroda

  1. Dla miejsc 1, 2, 3 zostanie przyznana nagroda niespodzianka w postaci gadżetów ufundowanych przez sponsorów i organizatorów
  2. Nagroda zostanie przekazana zwycięzcy konkursu podczas wydarzenia Keszerskie Przygody w dniu 28.06.2025 o godzinie 15:30 lub, w przypadku nieobecności zwycięzcy, w innym uzgodnionym terminie.

§ 8. Postanowienia końcowe

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane podaniem błędnych lub nieaktualnych danych przez uczestników konkursu.
  2. Organizator nie dostarcza urządzeń elektronicznych niezbędnych do udziału w grze, aninie odpowiada za ewentualne problemy z ładowaniem kodów QR.
  3. Zgłoszenie udziału w grze jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu, tym samym Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922) przez Organizatora w celach prowadzenia konkursu, wyłonienia laureata, ogłoszenia wyników i przyznania nagrody.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w Regulaminie oraz przerwania lub odwołania gry. Informacje o zmianach w regulaminie oraz o odwołaniu bądź przerwaniu konkursu zostaną zamieszczone na stronie internetowej Organizatora.
  5. Gra nie jest grą losową.
  6. Uczestnictwo w grze jest nieodpłatne.
  7. Organizator nie ponowi odpowiedzialności za funkcjjonowanie sieci internetowej, jak również za jakiekolwiek uszkodzenia techniczne i usterki sprzętu komputerowego lub oprogramowania powstałe w wyniku odczytania kodów QR.
  8. Ewentualne spory między Uczestnikami a Organizatorem będą rozstrzygane w drodze negocjacji, a jeśli na tej drodze nie dojdzie do porozumienia, właściwym do ich rozpoznania będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.
  9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  10. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia informacji o konkursie.