KrasnoKeszowanie - Regulamin
§ 1. Organizator
Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Geocaching Polska.§ 2. Uczestnicy
W grze mogą uczestniczyć tylko wcześniej zgłoszone osoby. W grze nie mogą brać udziału organizatorzy, komisja konkursowa i członkowie ich rodzin. Ilość miejsce w grze jest ograniczona do 50 osób. O uczestnictwie w grze decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia będą odbywały się poprzez internetowy formularz zgłoszeniowy. Żeby uczestniczy w grze wymagane jest posiadania telefonu komórkowego wyposażonego w aplikację do odczytywania QR kodów. Uczestnikiem konkursu może być wyłącznie osoba, która posiada konto w serwisie geocaching.com§ 3. Rejestracja
Zapisy na grę są prowadzone za pomocą formularza: zapisy wkrótce Zgłoszenia będę przyjmowane do 26.06.2025 lub do wyczerpania limitu miejsc. Do gry mogą się rejestrować tylko pojedyncze osoby. Nie możliwości uczestnictwa zespołowego.§ 4. Cel gry
Gra polega na odwiedzeniu jak najwięcej ilości z 24 punktów wskazanych na karcie gry w jak najkrótszym czasie. Na każdym punkcie znajduję się krasnal oraz towarzyszący mu kod QR. Każdy kod QR zawiera fragment hasła, który należy odczytać za pomocą odpowiedniej aplikacji na telefonie komórkowym i zapisać na karcie do gry. Punkty można odwiedzać w dowolnej kolejności. Kody QA znajdują się maksymalnie 2m od rzeźby krasnala. Mają rozmiar 2cm x 2cm. Częścią kodu jest logo Geocaching’u. Każdy kod zawiera tekst w postaci: „CG KrasnoKeszowanie; X – HASŁO” gdzie X to numer fragmentu hasła który należy przepisać na kartę do gry. Przykładowy kod QR:
§ 5. Przebieg gry
Gra odbywa się w ruchu miejskim i zaleca się zachowanie szczególnej ostrożności podczas gry. Gra przeprowadzona zostanie 28.06.2025 między godziną 10:45 a 12:45. Przed rozpoczęciem gry należy zgłosić się do organizatora w celu odebraniu karty gry. Wydawanie kart do gry obywa się od 10:30 do 10:45 w miejscu - punkcie startowym / finałowym gry. Start gry o godzinie 10:45. Uczestnicy będą mieli maksymalnie 2 godziny na odwiedzenie wszystkich punktów. Po odwiedzeniu wszystkich punktów należy wrócić do punktu finałowego i przekazać kartę gry do organizatorom w celu zanotowania czasu powrotu uczestnika.Uczestnicy muszę wrócić na do punktu finałowego do godziny 12:45. Po godzinie 12:45 karty nie będą już przyjmowane.
§ 6. Wyłanianie zwycięzców
O zajętym miejscu przez uczestnika decydują:- Ilość punktów zdobytych za prawidłowo odczytane fragmenty hasła. Za każdy prawidłowo odczytany fragment hasła zostanie przyznany jeden punkt.,
- W przypadku gdy kilku uczestników uzyska tą samą ilość punktów o zajętym miejscu zadecyduje godzina powrotu na punkt finałowy.
§ 7. Nagroda
- Dla miejsc 1, 2, 3 zostanie przyznana nagroda niespodzianka w postaci gadżetów ufundowanych przez sponsorów i organizatorów
- Nagroda zostanie przekazana zwycięzcy konkursu podczas wydarzenia Keszerskie Przygody w dniu 28.06.2025 o godzinie 15:30 lub, w przypadku nieobecności zwycięzcy, w innym uzgodnionym terminie.
§ 8. Postanowienia końcowe
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane podaniem błędnych lub nieaktualnych danych przez uczestników konkursu.
- Organizator nie dostarcza urządzeń elektronicznych niezbędnych do udziału w grze, aninie odpowiada za ewentualne problemy z ładowaniem kodów QR.
- Zgłoszenie udziału w grze jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu, tym samym Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922) przez Organizatora w celach prowadzenia konkursu, wyłonienia laureata, ogłoszenia wyników i przyznania nagrody.
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w Regulaminie oraz przerwania lub odwołania gry. Informacje o zmianach w regulaminie oraz o odwołaniu bądź przerwaniu konkursu zostaną zamieszczone na stronie internetowej Organizatora.
- Gra nie jest grą losową.
- Uczestnictwo w grze jest nieodpłatne.
- Organizator nie ponowi odpowiedzialności za funkcjjonowanie sieci internetowej, jak również za jakiekolwiek uszkodzenia techniczne i usterki sprzętu komputerowego lub oprogramowania powstałe w wyniku odczytania kodów QR.
- Ewentualne spory między Uczestnikami a Organizatorem będą rozstrzygane w drodze negocjacji, a jeśli na tej drodze nie dojdzie do porozumienia, właściwym do ich rozpoznania będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia informacji o konkursie.